THE LEGENDS END!!!! HERE!!!!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

THE LEGENDS END!!!! HERE!!!!

GL IN ANOTHER CLAN GUYS :(
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch)

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Gzn
leader
leader
Gzn


Posts : 55
Join date : 2011-02-26
Age : 28
Location : amersfoort/nederland

godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch) Empty
PostSubject: godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch)   godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch) I_icon_minitimeMon Mar 28, 2011 4:21 pm

mijn maat tygo(11 jaar) is zondag om 6uur overleden,
hij lag in het ziekenhuis in utrecht lag daar in coma en toen bleek het dat die hersen dood was Sad Sad Sad Sad
bleek ook dat die uit paniek onder het zand ging schreeuwen en toen kreeg die zand in zijn longen.
ik mis hem egt vreselijk hij was mijn egte fietscross maat,
hij werd ook wel aan gezien als een fietscross talent met een 4e plaats op de europese wedstrijden.
hier is een stukje uit de krant

Onder zand bedolven jongen, Tygo Rademaker (11) overleden

De 11-jarige Tygo Rademaker uit Nijkerk, die vorige week woensdag onder een hoop zand werd bedolven, is zondagavond overleden. Het slachtoffer was een fervent fietscrosser.

Op het weblog van Tygo meldt de familie dat Tyo 'zijn laatste wedstrijd heeft verloren.

Tygo was woensdagmiddag aan het spelen op een berg zand op een bouwterrein in Nijkerk toen het zand plotseling inzakte. Omstanders wisten de jongen te bevrijden maar inmiddels had hij al lange tijd geen zuurstof gehad.

In de loop van zaterdag werd duidelijk dat de hersenfuncties van de 11-jarige waren uitgevallen. De familie besloot zondagavond de behandeling stop te zetten. Kort daarna overleed Tygo.

De organen van Tygo worden beschikbaar. Volgens de familie wordt daarmee andere kinderen weer een kans gegeven.

De familie had vorige week al aangekondigd te willen laten onderzoeken of de gemeente Nijkerk aansprakelijk is voor het ongeval.

Tygo stond bekend als een talentvolle fietscrosser. In september 2006 begon hij daarmee bij Ncc in Nijkerk. In het afgelopen jaar werd hij onder meer eerste tijdens het Fries kampioenschap, tweede tijdens het Twents kampioenschap en derde tijdens het Drents- en Veluws kampioenschap.

gr liam,gzn Sad Sad
en hier wil ik jullie op de hoogte houden van deze verschikkelijke gebeurte nis
Back to top Go down
https://insanity.forumactie.com
braveheart
leader
leader



Posts : 88
Join date : 2011-02-26
Age : 30
Location : cuijk netherlands

godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch) Empty
PostSubject: Re: godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch)   godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch) I_icon_minitimeTue Mar 29, 2011 12:34 pm

heey gecondoleert man
ik hoorde het gister nog op de radio ik dacht meteen aan jou.

veel succes en geluk man
Back to top Go down
Gzn
leader
leader
Gzn


Posts : 55
Join date : 2011-02-26
Age : 28
Location : amersfoort/nederland

godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch) Empty
PostSubject: Re: godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch)   godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch) I_icon_minitimeTue Mar 29, 2011 2:15 pm

bedankt man,
ben blij met alle steun die ik van iedereen krijg ben er kapot van Sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad
dit keer was het wel prettig toen ik gespamt werd met gecondoleerd enzo bedankt iedereen daarvoor(L)<3
Back to top Go down
https://insanity.forumactie.com
Sponsored content





godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch) Empty
PostSubject: Re: godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch)   godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch) I_icon_minitime

Back to top Go down
 
godverdomme tygo ik zal je nooit vergeten maat(dutch)
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
THE LEGENDS END!!!! HERE!!!! :: SUPreme#public :: General Chat-
Jump to: