THE LEGENDS END!!!! HERE!!!!
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

THE LEGENDS END!!!! HERE!!!!

GL IN ANOTHER CLAN GUYS :(
 
HomeLatest imagesSearchRegisterLog in

 

 ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross

Go down 
2 posters
AuthorMessage
Gzn
leader
leader
Gzn


Posts : 55
Join date : 2011-02-26
Age : 28
Location : amersfoort/nederland

ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross Empty
PostSubject: ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross   ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross I_icon_minitimeSat Apr 09, 2011 1:04 pm

ik ben een tijdje al inactive de reden is dat ik op tour ben zit op dit moment in australie.
de reden waardoor ik op tour ben is dat ik een wereld reis maak met motorcross en fietscross.
me wedstrijden lopen super ben al 3x gepromoveerd rij nu bij jongens van 20 tot 25 jaar jongens ongeveer mijn niveau heb dus een hoog niveau en me 1ste wedstrijd met hun ging onwijs ruig heb er 3 af kunne rijden waarvan 1 met trauma heli weg moest en een andere reed ik over heen die heeft zijn ribben gebroken en een klaplong.
en toen wist ik nog in australie de baan sydney net eve een plekje 2e kunne pakken kan altijd beter maar had een zware val partij bij de start wat tog eve door zette was ben net geholpen en moet zometeen over 30 minuten weer en ik hoop dat het goed gaat met de clan me vriendin is mee ze vind het geweldig hier enuh mogen we hopen dat ik prijzen en vooral heel thuis kom



DE GROETEN VRIENDEN KOM ONGEVEER ERGENS IN MEI WEER TERUG Wink
Back to top Go down
https://insanity.forumactie.com
braveheart
leader
leader



Posts : 88
Join date : 2011-02-26
Age : 30
Location : cuijk netherlands

ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross Empty
PostSubject: Re: ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross   ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross I_icon_minitimeSat Apr 09, 2011 2:57 pm

aah leuk om te horen man hopelijk gaat het goed daar en dat je overal eerst word Very Happy
hir met de clan gaat het ook goed we beginnen weer steeds meer te winnen.
maarja veel plezier jongen en succes
Back to top Go down
Gzn
leader
leader
Gzn


Posts : 55
Join date : 2011-02-26
Age : 28
Location : amersfoort/nederland

ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross Empty
PostSubject: Re: ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross   ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross I_icon_minitimeSun Apr 10, 2011 12:30 pm

bedankt man Wink
trouwens in juni ben ik sws al terug want dan heb ik gwn weer in nederland me nederlandse kampioenschappen fietscross Wink
probeer er weer te zijn begin mei
houdoe
Back to top Go down
https://insanity.forumactie.com
Sponsored content





ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross Empty
PostSubject: Re: ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross   ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross I_icon_minitime

Back to top Go down
 
ON TOUR!!!! FIETSCROSS+motorcross
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
THE LEGENDS END!!!! HERE!!!! :: SUPreme#public :: General Chat-
Jump to: